Thursday, April 21, 2011

menjelang final!!!!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Bila bercakap pasal final exam nih... aku mula lah datang syndrom2 dasat aku...


1. perasaan ingin main game datang secara membuak2 mcm idea nak tulis karangan...melimpah ruah ke ladang gandum...

2. perasaan stress kemuncak sampai aku akan gelak sorg2... buat tarian sotong sepanjg masa... *buat masa nih, aznin la mangsa tgk aku kne serangan tarian sotong*

3. dan2 nk kemas bilik lar... nk sapu sampah lar...nk lap kipas lar..mcm lar selama nih xbleyh nk buat..time2 nk final lar sume perasaan tuh datang... =____=

4. mase ni jugak lar homesick bagai, padahal lagi 2 minggu jah...tros balik... lagi2 dah final year nih..mmg home forever lar...

5. time nih jugak lar aku akan byk komitmen bukan shaja komitment ngan keje2 & assignments,komitment dengan lecturer *dan2 nk jumpe time2 final ni kan*  , dan juge komitment terhadap org2 yg sy syg... *mcm selame nih xbg komitment kan? * FUHH~~ bgus juge aku xde komitment2 len untuk dipelihara..coz honestly, aku mmg xpandai nk bhagi masa bagai nih...

6. keinginan tido yg kemuncak~ sgt dasat kerana membuatkan aku nk tidoooo sepnjg masa...pg tido...tgahari nk tido..ptg nk tido...pastu mlm cangak...mata dah serope panda... O___o ..huhuhu
org miskol puluh2 kali pon i xbgun lagik..ahakz~ *sebb silent hokeyy..* :-P

7. ok... don't get me wrong... but when it's come to final exam... i intends to be jiwang karatzz.. sentimental sikit~ sume ad..haa~~ mule lar layan lagu2 yg selalu nyer buat aku nk geli2, tetibe jd fav time final..hahaha


jadi, kpada sesiape yg mengenali sy, budak yg shengal yg org selalu nk sekeyh2 nih... tolong lar doakan die supaya berubah lebih baik.. mungkin.... sy akan lebih rajin lepas nih... my last semester..and my final year in UPM... doakan terbaik untuk kami yg nk grad nih~!! tQ..ALLAH bless all of us.. :)

kalo ad org dok sorak2 gambatte kat aku mcm nih, mungkin aku lebeyh semangat~! hahaha >___<

TEHEE XD
later yah~?!!


No comments:

Post a Comment