Tuesday, October 4, 2011

Aktiviti selain buang masa aku. noktah

AASSALAMUALAIKUM WBT

Noob girl is HERE!!!!
Oii~ no one ever notice la..so shut up.. *menarik muka lapan belas*
never mind... it's only for people who cares. ^^,

So, aku kan tak bekerja lagi.. maka untuk mengelakkan diri kebosanan, aku mencuba/melakukan macam2 perkara.
For example..
#1 Baru2 nih aku tertarik dengan lukisan doodles yang dilukis dengan menggunakan computer software.. search punye search, kebanyakan diowg guna Adobe Illusrator untuk men'realisasi'kan mende alah ni.. aku nak cari software ni payah lah.. graphic tablet pon takde! huhu..
So, aku nak jugak try walaupon takde equipment yang lengkap menggunakan Paint. Yang terhasil adalah  :- 




comel tak?? ni 2nd try aku.. xde lar cun sgt coz sgt2 amatur kan? tak kesah lah... Practice makes perfect.. hehe.. nanti la kaw Faris Hakim, dikaw akan aku miliki!! - *nama untuk bakal graphic tablet aku kelak..*
# apesal ada name2 nih? nanti aku citer next entry. :P

#2 Aku abeskan masa aku dengan buat card untuk kawan2 and orang2 yang aku sayang!
Aku selalunya kalau buat card bler idea sedang mencurah2.. pape pon, idea dulu.. then bila2 ase nak buat, baru la buat.. biasa lar orang jenis ikot mood kan.. =P *jangan nak bangga sgt!!*
Banyak dah card yang aku dah buat sebenarnya. tapi recently yang aku buat,untuk adik angkat aku..Dik Akeym ^_^ Sambil buat dengan tekunnyer, aku pon layan la lagu2 besh!
Dan disebabkan aku masih lagi 10 tahun,*pfff!!* maka kebanyakan design semuanya comey2. *nak buat macamane, aku suke bende comey2 nih*









Oke. tu jer pon. Bai!



1 comment:

  1. omo!
    comel pop-up yang kau buat!
    aku sendiri pun tak penah buat. haha! :P

    ReplyDelete