Sunday, July 1, 2012

Jelas aku benci dirimu. noktah


Persoalan. Kenapa perlu ada benci pada seseorang? Pernah terfikir tak kenapa?

Kerana, Orang yang kita sayang itulah org yang paling kita benci asbab mereka juga orang yang banyak lukakan hati kita. 10 markah!!! HAHA~

Tapi ada juga sebab lain benci ini kadangkalanya PERLU terhadap seseorang. Bila dunia anda itu terlalu berpaksikan oleh dia dan semata2 dia, HATI rebah ke bumi bersama dunia; berderai seribu alamat dek SI DIA tinggalkan CINTA yang dulunya CINTA KITA kini tinggal CINTAKU .

Bila itu berlaku, apa yang difikirkan adalah, " BUKAN JODOHKU, teruskan hidupmu. JODOHMU sedang menanti masa yang sesuai untuk CINTA BERSATU. ". Tetapi, adakah semudah itu? Lupa pada kenangan? kata2 manisnya? gurauan sendanya? Masih terpahat di ingatan sedikit pun tak berganjak.

I know, right? It is pain in the a*s to get rid of the thoughts, the memories and everything, I mean
E-V-E-R-Y-T-H-I-N-G about him if he keeps pop up in your minds. So, what we gonna do here is, HATE him. That's the only way. Yah, old and died people usually said that "The more you hate the person, the more you will think about him.So, FORGIVE folks!"

Seriously agreed on that! But if you can't forget him, so let him stay in your mind but all you have to do is  HATE him!

Well, benda ni obviously not scientifically proven but worth a try. right? Sepa sokong aku, dapat ice cream! HAHAHA~

HATE.LOVE.TROUBLE?






2 comments: