Saturday, September 24, 2011

RULES OF LIFE.

ASSALAMUALAIKUM WBT

# If you intend to gain something. you must willing to let go of something.

 Kalau kita nak kan sesuatu, kita mesti korbankan sesuatu. Betul tak pembaris peraturan ni?
Walaupun benda ni aku belajar time Prinsip ekonomi. Peraturan pertama.

Aku rasa peraturan ni memang terbukti hipotesisnya. Nak kata aku gebang pon. Aku tak kesah. Sebab benda-benda LIFE macam ni kena alami dulu baru lar tahu sendiri. Itu la perangai kita. Bila orang tegur /pesan, cikit pun tak ambil endah. Bila dah jadi. Menangis mata darah pun tak akan dapat fix the past.  kan? kan? aku pun macam tu. don't worry. =)

# Kalau nak orang fahami kita. kita kena fahami orang dulu.

tak kira la dengan siapa-siapa pun. Ibu bapa. Kawan. Lovers. Suami isteri. Boss. Pekerja. Mak Cik kedai runcit. DANG~! sorry.*ouch*
Setiap perkara dalam dunia ni diciptakan berpasangan. Tolak tambah. Ying Yang. Keseimbangan.
Sama lar jugak dengan pembaris rule yang ni.

oke. enuff berfalsampahsafah. aku serius bosan hari ini. emo. haha
so aku pun buat perkara tak de pekdah.
1st, aku dok ulang dengar lagu ni. best sgt. dah 156 kali dah ulang ni. tak reti nak stop plak. HELP!
kidding. aku tak perlu diselamatkan. haha

ni music video die. aku layan lagu jep. tak tgk pon vids dia. korang layan la ngan aku. eh? eh?
layan taw! :P




# But I set fire to the rain,
Watched it pour as I touched your face,
Well, it burned while I cried
'Cause I heard it screaming out your name, your name!

I set fire to the rain
And I threw us into the flames
Well, it felt something died
'Cause I knew that that was the last time, the last time!

Sometimes I wake up by the door,
That heart you caught must be waiting for you
Even now when we're already over
I can't help myself from looking for you. 


aku suka hayati meaning lagu. sentimental konon. pelishh~
HAHA XD


2nd, aku conteng muka dengan make up semalam. and hari ni tumbuh jerawat yang severe 2-3 bijik. *padan muka..gatai sgt conteng muka* wajah aku dah tak boleh terima make up yang heavy lagi. *TIDAKK~! * Y__Y

 # gambar sebelah kiri : dengan muka yang berconteng.
# gambar kanan sikit pun tak tempek pape. oke berminyak. tahu. tak payah nak nerakakan hati aku. senyap sudah. huhu. *emo*


Oke. Bai





No comments:

Post a Comment