Thursday, February 24, 2011

aku dan abg aku yg shengal...

Assalamualaikum...

Sebelom anda membace entry kali nih...sile bace potongan YM aku dan abg aku dulu... 
 jeng3~!











DAH?~

ok..untuk menerangkan situasi gambar diatas ni : - 


mcmani...aku mengutarakan pendapat aku pd abg aku bahawa aku nak delete account facebook aku.. knape? ok..meh aku citer dulu ngape aku tibe2 jd ghope itu...


2 minggu ni adalah minggu yg paling terok buat aku sbgai student semester akhir Universtiti Putra Malaysia...
wlpn org len pon study gak, course gempak2 daripada aku,bakal keluaran universiti overseas, malah CGPA tinggi melambung-lambung, namun aku ternyata mengalami masalah tekanan mental yg xberape serius sgt.. :-P *terasa gedik pulak*


Perkara2 sebegini terjadi disebabkan oleh faktor rakan-rakan yg baik , examinations yg menanti aku setiap hari sepanjg minggu dan assignment yg menggunung serta tekanan kerja2 lain yg xberpekdah...

Selain itu juge... disbbkan hal2 yg berlaku 2 hari lepas di UPM...aku ad ditempat kejadian apabila perkara ini berlaku... wlpon dtg lambat skit... hehe...jgn salah faham taw..aku bukan kepoh..dan aku juge bukan antara org yg buat kecoh kt UPM arituh...tp bende ni perlu diambil serius..sbb AKU PELAJAR UPM....semangat x? hehe

berlaku sedikit salah faham *sedikit ker????* diantara para pelajar dengan pihak pengurusan..aku malas nk jelaskan kenape coz i bet sume dah dengar dan bace berita  kt tv and paper...kn?ak ad BANYAK komen pasal tuh..but i really hate to break this lovely blog conversation here... so let it be for now keyh? *sebb aku still hangin sal bende alah nih*

ok...back to YM shengal aku n abg aku td... so,stelah aku taip cmtuh kat abg aku (Ayat), die pon bertanya...ape alasannya and better the reasons are concrete... so, aku pon beritahu alasan aku tersebut....dimana alasan2 ini adalah private untuk dinyatakan disini...*please talk to my lawyer* =P 
tp ternyata abg aku tolak alasan aku mentah2... 

aku pon still nk 'menegakkan benang yg basah' dengan merealisasikan nya dlm bentuk 'penulisan' di YM...
mcm kat atas tuh... 

ini adalah alasan       "   |  "

bler aku bce balik...perangai aku cm budak2 ribena~   SERIOUS~!!
=___=

and yg xboley blah...abang aku pon layan prgai budak aku ngan kepoyoan and keshengalan die... seyes kalo dpt sekeh2 mmg aku buat~~seb bek die jauh nun kat Jakarta uh... *padahal xberani pon...takot kne tenyeh free2 balik* 



oraite..that's all for this entry~ Later~! hahahaha~

:D


No comments:

Post a Comment