Wednesday, February 2, 2011

complexy #1

semua orang dalam hidup ad complexy diri masing2...
includes me... ^___^ *hepi plak dah*

Aku ni..walaupun budak spoiled..tp aku jrang balik umah...satu bukan ape..buat perabeh duit jer balik kalo stakat nak balik umah 3 hari jer..maybe sesetengah orang tak kesah..tp as for me, aku kesah...and parents aku pon kesah...diowg kekadang menasihatkan aku supaya xpayah nk balik kalo xpenting... yelah..mane tak nye..everytime aku balik umah..aku balik sorg2..xde teman...mesti r diowg risau kalo princess diowg balik selalu..kan2? tol x? so, if cuti nye melebihi 3 hari, mmg for sure aku balik umah.. ^0^

lagipon..aku cepat penat if jalan yg mengambil masa lama2 nih... untuk mengelakkan diri ponteng kelas ari ISNIN... :-P *alasan terbaik~!*  tp kadang2, xletih pon ponteng gak kelas... erk..abaikan~!

I HATE MONDAY~! that's why...LOL

complexy aku ni bukan pasal balik umah ker tak... tp lebih kepada biler nak balik semula ke U..
kalo nak tw..dengan tetibenye ak akan buat perangai and bad mood a day before go back..aku sendiri pon xpaham kenape tapi itu lah yg terjadi .. Aku xde lar cm kanak2 riang memberontak xnak balik lak..tp ternyata aku agak bad mood when it's come for me to go back.. mcam xsuke pon ad... tp pape pon ak leyh control lar my bad mood aku kalo xde yg saje nk api2 kan... hehe... temper aku paling dasat pon ngis lar...
xkan nk marah org tibe2 lak..kang xpasal2 aku kene band...kan3?? hahaha

self complex #1 done!

No comments:

Post a Comment