Tuesday, February 8, 2011

Dreams~

Assalam~!


this time post is about dreams~! my wishes... which is probably an impossible mission but yet...tak salah kalau kite ada impian..kan2? ^____^






# 1


dream aku adalah having my own huge closet..ala2 princess dairy camgitu... :-P
*berangan siot pompuan nih...*
xkesah la pe org nk kata..as long as bukan kowg yg tangung aku..so not a big deal kalo ckp2 kosong nih..LOL.... mcm kat bawah nih~ lebeyh kurang lar.... ^___^









for now..i have bunch of stuff myself..Disebabkan aku ni agak suke gak kumpul barang yg kekadang aku rase xberape nk penting pon... tapi hear this..I LOVE COLLECTING THINGS... i just do... =)


contoh barang2 yg aku kumpul, selain pakaian lar..yang tu toksah citer lar..mangaih byknyer~





>> bags







>> gelang




>> tudung









>> kasut














>> earings











>> comics



 
 >> brooch


>> etc.


jadi~ mostly..aku perlukan a huge place..at least a room for me to arrange my stuff and especially pakaian2 aku nih...


knape lah tetibe aku terpikir mende alah ni and write it in the blog?? coz i just realize that my stuff going bigger in quantity and no place to put it all... sume yg xmuat nih yg aku miliki kat kolej...blom lagi yg berlambak2 kat umah tuh...huhu T___T *sedeyh lar sgt kan?*


aku mmg nk sgt heaven in my closet...*mmg perempuan tol*
aku ni mase zaman jahiliah aku mmg xsuke bende2 camgini...girly stuff kunun.. aku ad 7 helai bju yg rotate for a weeks... then, ad 1 helai tudung jer... warna hitam semata2..*people call me black..black tudung girl* merayap memane pon ngan sliper jepon n sneaker only.. xpakai secalit make up pon.. and xde langsung barangan penjagaan kulit~! mmg pathetic giler time tuh.. aku mmg xsedar diri yg aku ni pompuan.. sgt....amat....haish~!


aku pon xberape nak sedar biler yg aku ni sedar diri yang aku ni perempuan... taw2 jer aku dah ad byk bende2 perempuan nih.. :-P *buat2 xsedar lagik* tp tulah..bler dah jadi perempuan..sume bende nk berlambak...from head to toe... sume nk kne ad accessories.. 

kalo pi bercuti untuk 2 hari 1 malam pon, bawak beg huge mcm nak bercuti sebulan.. <-----testimony from my own big brother...

no offense but this is girl <---- me~! ^___^


ok..thats it for now...~!

Surat untuk bakal bf/suami aku... 
syg~ awk jgn risau..semestinyer sy nk shopping or having this huge quantity of stuff using my own money...if amik pon mybe xbyk..duit yg syg bg as nafkah jer eh? eh? :-P
coz u know...i want myself to be rich by my own effort...insyaALLAH..if i got u yg kaya raya...itu rezeki sy..amiin~!  tp harap sesgt syg ni lelaki yg soleh and xbg sy serta anak2 mkn batu jer eh? kerja kuat2 taw... till we will meet someday...  <3 u syg~~! *to whoever will be my LOVE is*


TEEHEE :-D

No comments:

Post a Comment