Thursday, February 3, 2011

Tadaima~!!!

dah pulang~!! dah pulang~!!
 *exited giler pulak dah*

Sesungguhnyer aku menapak kat bumi Universiti Putra Malaysia nih tepat pukul 6:14 p.m. tadi...
penat nyer mangai~ ALLAH jep yg tahu.... tp tu lah..Alhamdulillah sbb sesampai jer aku kt bilik,
ujan tros trun dgn lebatnyer... 

tp b4 aku sampai UPM...ak lepak2 MINES dulu....lapar kot...mengketedarah kejap... dan ternyata aku tersedak darah bler meals yg aku order tuh berharga RM25... *eleh..bukan xbese mkan mahal2..time xde duit jer pura2 tersedak... =___= * teehee XD


pastu..aku p lar merayap2...terasa macam menghayati kehidupan kutu rayap jer... tp itu bukan tujuan aku..cuma melepak seorang diri semata2 ... cambese aku masuk lar kedai2 yg xsepatutnyer...dan berbelanje lah aku dgn jayanya... pastu nyesal~! huhu  =___=  xpe...tp aku tetap bangge sbb aku bli 2 bende jer! tu pon salah satunyer, bende yg sgt amat bermotif untuk digunakan... hoho ^0^ *ni padahnyer bler nak sedapkan ati setelah berbelanje...* 

yelah...aku bukannye nak bli sgt pon..sje jer usya2...tetibe promoter uh sibok nak make up kan aku...sume bende die lukis kt muke aku nih..aku pe lagi...sekali skala org nk conteng muke..hepi lar..  :-P hahaha...
lepas tu.,..aku pon xingat ape yg terjadi selepas uh..taw2 jer aku dah bli celak yg cantik tuh.. :-P *buat2 xsedar~*


ok2...abaikan keadaan separa sedar aku tuh~~


hmm...memandangkan aku sorg jer malam ni...ak rase syok~! bukan syok ape...syok mengemas bilik and partition aku... u see...  dalam bilik sebesar alam ni sekecil zarah ni memuatkan 4 org manusia.. and kat tgh2 ada partition yang  'meng-divide'kan * betol ker bahasa aku ni? don't terai dizs at home eh?? * kami berempat... 2 org side kanan...2 lagi side kiri... so...bygkan keadaan bilik yg kecik ngan 4 org duduk..mmg agak sendat r...rase cam sardin pon ade... and pompuan mmg biase byk bebenor barangnyer...*aku ler tuh...* kalo bab nk mengemas ker..nk buat keje ker.nak buat kenduri selamat ker mmg xlepas...stakat sipi2 leyh ler.. 

buat pulak perangai aku ni xsuke buat kerja time org ada or masih idop...# complexy ke-2 aku #
sbb tu jugak aku slalu tido lambat if study or buat assignment sbb aku slalu buat lepas diowg dah tido... jgn tanya knape tabiat aku camgitu...aku pon xpaham ngan prangai aku yg satu nih...name pon complexy...ye tak? :D kat umah pon macam tuh jugak... bler parents aku p keje bru aku sebok nk mengemas...xpon kul 2-3 pagi...time sume org tido and aku jadik burung antu.... haha

konklusinyer :-

1) walopon aku ter'shopping' tnpe tahap kesedaran dan kewarasan, still celak tu mmg gud investment sbb tahan 2 bulan... jimat for next month nye pembelian..ngeeEE~~ 


2) wlpon bilik aku sempit giler ngan muatan 4 org kt dlm uh...tp aku bersyukur sebb aku ad tempat berteduh and xpayah susah payah nak cari rumah time aku masih belajar nih.... and sume kawan2 seangkatan yg final year cam aku sume dah pindah bilik yg lebeyh luas and 1 person per room...untuk tujuan ketenangan, kelapangan dan peribadi...aku jer yg xpindah... 1 of the reasons why aku xpindah bilik sbb for the truth,
ak xnk tinggal dalam bilik sorg2..sbb aku takot..aku takot sunyi... aku kan the only princess... buat pulak aku ad 2 adik beradik jer..so...bleyh bayang kan kehidupan aku mcmane? senyap..sepi jer... so... if kat rumah aku sunyi, at least kat sini wlpon ak xsuke dengan kesempitan dunia nih,tp aku still lagi bleyh tahan sbb  perangai rumet aku yg riuh rendah and hepi-go-lucky tuh buat aku lupa kesunyian aku tu...
jadi, kalo org tnye nape aku xikot jejak member2 len pindah bilik, ni lah sbb utama nyer... :-)
puas hati? asyik tanye3~ hahaha
 





hah~! tetibe jer ad gambar die nih...nk tw sape die?? die lar my prince!! kyaaAAA~  XD
ape? ce citer? len kali aku citer eh? eh? eh? :-P











No comments:

Post a Comment